Aankomst in Spanje - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Kim Lange - WaarBenJij.nu Aankomst in Spanje - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Kim Lange - WaarBenJij.nu

Aankomst in Spanje

Blijf op de hoogte en volg Kim

29 Januari 2020 | Spanje, Alicante

Hallo allemaal, nou en toen was het zover... 29 januari, de dag dat ik voor 5 maanden naar Spanje vertrek. Samen met mijn ouders, zusje en vriend vertrek ik naar Schiphol om de laatste momentjes met hun door te brengen. Het afscheid viel mij zwaar tegen, ik dacht dat doe ik eventjes, zonder huilen etc. Maar de emoties waren op dit moment door spannend, onwetendheid en vermoeidheid erg aanwezig. Om 6.50u vertrok het vliegtuig, we hebben een hele fijne en rustige vlucht gehad met een klein beetje turbulentie. Toen we aankwamen op Luchthaven Alicante stonden Laura en Eef ons al op te wachten na de douane. Laura en Eef zijn van Estudiantes Costa Blanca, door hun heb ik deze geweldige kans gekregen en ben ik op dit moment in Spanje voor mijn opleiding. We gingen met een groep van 30 studenten uit Nederland met de bus naar de verschillende huisjes toe. Ik zit samen met Evi en Silke in een huisje, wij waren als een na laatste aan de beurt. We kregen een korte uitleg van het huisje en toen stonden wij er toch echt alleen voor.


  • 02 Februari 2020 - 13:29

    Manfred:

    Hallo Kim
    Wat leuk om je zo toch een beetje te kunnen volgen.
    En wat gaaf is dat om voor 5 maanden naar Spanje te gaan.
    Zulke dingen waren er in onze tijd nog niet.
    Zo stagelopen zeg maar....Ik denk erg leerzaam ...En een hele ervaring....ook door de afstand weg.
    Van iedereen ...en het leren van een andere taal.
    Top dat je het doet ...goed vooir je ontwikkeling.
    Ik zag vanmorgen de foto's van je verblijf daar ...daar kun je die tijd goed vertoeven
    Zelfs een zwembad achterhuis...
    Nou geniet nog ff van je vrije dagen....tis top weer daar...En veel succes met je stage....
    Ik ga je volgen

    Groetjes
    Manfred

  • 02 Februari 2020 - 13:54

    Oma Lenie.:

    Hoi lieve Kim,
    Leuk om je zo te volgen ik ga het zeker doen.
    Heel veel leuke momenten en veel leer plezier.
    Groetjes Oma.

  • 02 Februari 2020 - 15:44

    Geeske :

    Hi Kim,
    Wauw wat een gave kans heb jij aangegrepen.
    Veel succes en plezier, ik blijf je volgen!
    X

  • 02 Februari 2020 - 17:41

    Mas:

    Heyyy kimmie,
    Ik ga je volgen!! Liefs Mas

  • 02 Februari 2020 - 17:43

    Maaike Boekelder:

    Heej Kim, ik ga je ook volgen!! Lijkt me leuk! Grtz maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Kim

Hallo allemaal, wat leuk dat jullie een kijkje nemen tijdens mijn studieavontuur in Spanje!

Actief sinds 22 Jan. 2020
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 724

Voorgaande reizen:

29 Januari 2020 - 20 Juni 2020

Spanje 2020

Landen bezocht: